Eksik D Vitamini Kalbe Zararlı
Her geçen gün kalp sağlığı ve sağlıklı bir yaşam için yapılan araştırma sonuçları ve uzmanların önerileriyle karşılaşıyoruz.
Geçtiğimiz günlerde Amerika’daki Colorado Üniversitesinde yapılan bir araştırmada kandaki D vitamini düzeyi ve ölüm nedenleri arasındaki ilişki araştırmasının sonuçları yayınlandı.Araştırmanın 3400 kişi üzerinde yapıldığını belirten uzmanlar, D vitamini oranı düşük olanların kalp hastalıklarından ölme riskinin, diğerlerine göre 3 kat fazla olduğunu söylüyorlar.
Bilindiği gibi en sağlıklı D vitami güneş ışınlarından sağlanıyor.Bunun için her gün 10-15 dakika kadar güneş ışınlarına maruz kalmak yeterli oluyor.Ancak güneşlenmenin cam arkasından yapılmasının bir faydası olmadığını belirten uzmanlar,yürüyüş yaparak veya açık bir pencere önünde durarak yada balkona çıkarak özellikle kol ve bacakların güneşlenmesinin çok faydalı olduğunu belirtiyorlar.
Ayrıca alınan gıdalara da dikkat etmek gerekiyor.Bilindiği gibi karaciğer,balık,yumurta,tereyağı,peynir,mantar gibi gıdalar da yüksek oranda D vitamini içeriyor.
Bunu Okuyanlar Bunları da Okudu
- Ana Sayfa Güncel Konulara Erişin
- Kushi Diyeti (13 Aralık, 2010)
- Yağ Şeker ve Tuz Doyma Hissini Engelliyor (6 Nisan, 2010)
- Tarkan Güveloğlu’ndan Zayıflamaya Yardımcı Çay (11 Şubat, 2010)
- 5 Kilo Vermek İçin 6 Tavsiye (11 Şubat, 2010)
- Hızlı ama Sağlıklı Kilo Verme (11 Şubat, 2010)

Her sene haziran ayında başlayan ve temmuz , ağustos aylarında da devam eden Ahmet Maranki’nin kiraz ve karpuz detokslarının 2011 yılı tarihleri açıklandı.
| 

